Ediţia actuală

Prima carte World Wide Brands s-a bucurat de o primire călduroasă, am decis să continuăm tradiția și iată-ne ajunși la ediția a doua. V-am pregătit interviuri cu oamenii de succes din companiile pe care le iubim, poveștile văzute prin ochii angajaților și cele mai frumoase campanii de marketing care au avut loc pe piața din România. Pe noi companiile ne-au inspirat. Ne dorim să împărtășim aceste experiențe și cu tine.


Ediția anterioară

Obișnuiți să urmărim evoluția brandurilor în timp, să observăm cum cresc și cum se dezvoltă, ne-a venit o idee: să contribuim și noi, alături de companiile de top, la impactul pozitiv pe care își doresc să îl aibă asupra consumatorilor. Astfel, a aparut prima ediție World Wide Brands, un album de colecție care prezintă dezvoltarea celor mai puternice companii din România de-a lungul timpului și care expune povestea de dragoste dintre angajați și brandurile pe care le creează


Din carte

  • Aqua Carpatica

    AQUA Carpatica este o apă minerală naturală de înaltă calitate, care vine dintr-o țară unică, ascunsă adânc în pădurea Carpaților Meridionali, din inima Bucovinei. AQUA Carpatica a transformat apa minerală într-o veritabilă plăcere și un beneficiu exclusiv pentru sănătate.

  • Adama

    Fondată în 2004, ADAMA este un dezvoltator imobiliar de vârf activ în Europa de sud-est, ce se axează în principal pe construcţii rezidenţiale noi în România, reușind să se poziționeze rapid drept lider de piaţă cu reputaţie naţională. Puterea de cumpărare în creştere, migraţia tot mai intensă spre zonele urbane, dezvoltarea pieţei de credite ipotecare şi a infrastructurii, cererea de zone rezidenţiale şi comerciale de calitate au reprezentat la momentul 2004 o oportunitate majoră de dezvoltare.

  • Artmark

    În lumea artei, numele de Artmark este recunoscut drept un promotor al artei românești a tuturor timpurilor și o forță motrice a pieței de artă, contribuind încă din 2008 la conturarea și la impulsionarea dezvoltării acesteia spre cotele marilor piețe internaționale de artă.

  • Best Courier

    BestCourier este o companie cu capital 100% românesc, înființată în anul 2009, din dorința de a furniza servicii de curierat cu cel mai bun raport calitate - preț. Ne adresăm companiilor și persoanelor fizice a căror activitate implică expedierea materialelor în regim de urgență sau distribuirea unui număr mare de facturi, invitații, oferte, materiale promoționale, pliante etc.

  • Bonduelle

    Bonduelle România lansează pe piață Bonduelle Vapeur, o gamă nouă de legume congelate, pregătite după un proces special: gătite la aburi și imediat congelate. Datorită procedeului unic, legumele își păstrează gustul delicios, proprietățile nutriționale şi culoarea, iar timpul de preparare este de numai 3 minute.

  • Carrefour

    Încă de la deschiderea sa în România, Carrefour a revoluționat piața retailului din țară, fiind primul hipermarket care a reușit să adune o gamă foarte largă de produse sub același acoperiș, la cele mai mici prețuri. Cu toate acestea, multinaționala franceză nu a fost un pionier doar în România, ci și în Franța și chiar în Europa, la începuturile sale.

  • Euro Mini Storage

    Introdus de investitori canadieni acum 7 ani, Euro Mini Storage este prima manifestare a conceptului de depozit cu autoservire din România. Cu o investiţie de 8 milioane de euro, grupul canadian a reuşit să construiască un depozit cu o suprafaţă de 7500m2, pe trei niveluri, şi cu peste 1000 de unităţi de depozitare.

  • Gorenje

    Înființat acum 65 de ani, Grupul Gorenje este unul dintre cei mai mari producători de aparatură electrocasnică din lume, care combină tehnologia de ultimă oră cu designul și valoarea. Grupul Gorenje are o viziune ambițioasă ce caută să abordeze piața ca lider, nu ca discipol.

  • Lemon Design Advertisign

    Suntem deschiși oricărei propuneri de proiecte speciale care să asigure o viziune spectaculoasă asupra brandului promovat și care să scoată astfel outdoor-ul din anonimat.

  • Faringosept

    Faringosept este medicamentul fabricat în România, pe care românii îl apreciază pentru rezistența sa în timp și pentru faptul că le-a fost alături în cele mai importante momente din viață.

  • World Class

    Pe vremea când bodybuilding-ul era destinat exclusiv bărbaților care se antrenau din pură curiozitate prin subsoluri obscure și locuri prăfuite pline de echipamente grele, când nu se știa de „six-pack“, iar puținii care-l aveau deveneau imediat un veritabil punct de atracție, un culturist suedez, neînvins în țara natală timp de 10 ani, cu o carieră de succes la nivel mondial, a hotărât să revoluționeze lumea sportului de masă.

Author

Anca Matei Nazarov - Publisher

Am fost mereu curioasă să știu ce se ascunde în spatele brandurilor puternice, să cunosc procesul prin care s-au format și povestea celor care le-au creat. Mi-am dorit să comunic cu cei care au ajutat la dezvoltarea lor.Întrebându-i, am aflat că nu aveau nicio idee despre impactul pe care urmau să-l aibă. În schimb, au visat la el. Au muncit cu pasiune. Și-au dorit să fie alături de consumatorii lor și au înțeles că doar prin ei companiile lor vor putea cunoaște succesul. Au avut dreptate!

Pentru a deveni ceea ce sunt astăzi procesul a fost lung, dar frumos. Au pus suflet în fiecare pas pe care l-au făcut, în fiecare strategie de dezvoltare, au cântărit fiecare decizie pe care au luat-o și au acordat atenție tuturor detaliilor. Astfel, au creat o istorie a brandurilor pe care voiam s-o cunosc. M-am întrebat de multe ori de ce companiile care ne sunt partenere de ani de zile nu își spun frumoasa poveste și m-am hotărât să iau inițiativa. Așa am conceput albumul World Wide Brands - o colecție de povești în text și imagini, o călătorie în timp de la idee la companiile care au devenit, de la valori la poziționare, de la transparența la implicare, la simțuri și emoții, la experiențe împărtășite.






eBook Landing Page

Călătoria marketingului
în jurul consumatorului
la nivel global - Iulia Somoiag

Economia contemporană este marcată de tendințele de globalizare ale piețelor, iar performanțele unei întreprinderi au ajuns să fie determinate, într-o mare măsură, de adoptarea unor stategii care să integreze toate procesele economice și sociale care au loc. Concurența mare, exigențele economiei de piață și dinamismul cu care se produc schimbări în ceea ce privește comportamentul consumatorilor, au propulsat marketingul spre a deveni una din cele mai importante domenii de activitate. Astfel, marketingul a impus agenților economici un nou mod de a privi acțiunile pe care le desfășoară și i-a determinat să își însușească o conduită care să reflecte importanța consumatorilor.

Peter Lynch, unul dintre cei mai influenți oameni de afaceri din America, spunea că “cei care înțeleg comportamentul consumatorului obțin profituri mai mari pe piețele de mărfuri decât angrosiștii profesioniști care se bizuie pe datele financiare”. Această afirmație susține teoria pe care îmi doresc să o expun în acest articol, și anume că la baza oricărei activități economice, dar mai ales a activității de marketing, stă consumatorul.

Comandă cartea

Nu este nevoie să cauți albumul ”World Wide Brands” în librării, ți-l aducem noi direct la tine acasă! Comandă cartea de pe site-ul nostru, completând căsuțele de mai jos și lasă-te purtat în călătoria brandurilor de la prima idee, până în prezent.

Parteneri

Pentru că ideea noastră de a crea albumul de colecție ”World Wide Brands” nu s-ar fi concretizat fară ajutorul partenerilor nostri, ne simțim datori să le multumim tuturor celor care s-au implicat în acest proiect alături de noi: companiilor prezente pentru că s-au identificat cu viziunea Inspire Group și pentru că au fost încântați să facă parte din cartea ”World Wide Brands”, partenerilor media care ne-au ajutat să ne promovăm proiectul în rândul consumatorilor și, nu în ultimul rând, partenerilor de distribuție care au reprezentat puntea de legătură dintre noi și clienții nostri.