Daca scopul tau in 2014 este sa atragi cei mai buni tineri in companie, este cazul sa iti alegi cele mai bune canale pentru a ajunge la acestia. In urma feedback-ului primit de la tinerii care au participat la BuzzCamp si a rezultatelor studiului Most Loved Employers, am alcatuit o lista a canalelor de unde se informeaza cel mai des tinerii pe care ii cauti.

Site-uri de recrutare. Site-urile de recrutare reprezinta in continuare cea mai importanta sursa de informare pentru tineri. Conform studiului Most Loved Employers, 82% dintre tinerii fara un loc de munca apeleaza la site-urile de recrutare.

Social media. Acest canal devine din ce in ce mai popular in recrutare si are multiple avantaje. Pe langa faptul ca interactionezi cu tinerii interesati de compania ta in timp real, este o metoda foarte buna de a verifica gradul de compatibilitatea al unui candidat cu valorile companiei si mediul de lucru. De asemenea, este foarte usor sa targetezi studentii/absolventii de care esti interesat prin intermediul grupurilor de discutii ale facultatilor de profil sau a celor de job-uri in domenii specifice.

Evenimente de cariera. Pe langa targurile de cariera care nu ofera foarte multe rezultate in plus fata de recrutarea online, s-au dezvoltat proiecte complexe care pun la dispozitie un cadru profesionist de interactiune intre tineri si companii si ofera avantaje atat in ceea ce priveste recrutarea tinerilor, cat si in promovare brand-ului de angajator. Mai multe detalii aici.

Site-ul companiei. Pentru cei mai multi tineri, acesta reprezinta principala sursa de informare. Pentru a atrage cat mai multe persoane pe pagina de cariere, aceasta trebuie sa fie foarte clar structurata, usor de urmarit, sa cuprinda informatii complete despre job-urile disponibile si sa le fie usor sa aplice. Orice metoda de promovare ai alege, site-ul companiei este extrem de important pentru ca peste 90% dintre persoanele interesate ajung aici.

Pe langa aceste canale, care vor fi cele mai vizate in 2014, un factor extrem de important il reprezinta actualii angajati. Un tanar cu potential va fi intotdeauna atras de o companie in care sa isi poata pune in aplicare abilitatile, unde sa se poata dezvolta si sa fie inconjurat de profesionisti. Astfel, angajatii devin ambasadori ai brand-ului tau de angajator si, atata timp cat acestia sunt satisfacuti, vor promova compania ca un loc de munca ideal.

Asadar, iti dorim un 2014 in care sa iti atingi toate obiectivele din strategia de HR. Daca vrei sa aduci un plus actiunilor tale, iti stam la dispozitie pentru tot ce tine de recrutare si employer branding.