High School Professionals
Ce este High School Professionals
Unul dintre obiectivele majore pe care agentia de employer branding Inspire Group le urmareste este acela de a le oferi un inceput sustinut tinerilor, prin educarea lor pe plan personal, prin dezvoltare, dar mai ales pe plan profesional, punandu-i fata in fata cu oportunitatile oferite de companiile dornice de a gasi noi talente.
Pe langa targetul de 19 – 24 ani, care cuprinde studenti, masteranzi si proaspat absolventi, Inspire Group cauta potentiale noi viitoare talente si in randul liceenilor dornici de afirmare inca de la o varsta frageda. Astfel, in cadrul agentiei, a luat nastere conceptul de High School Professionals, ce are ca scop formarea viitoarelor generatii de profesionisti prin accesul la proiecte personalizate, in cadrul carora companiile au ocazia sa se adreseze tinerilor cu varstele cuprinse intre 16 si 19 ani.
Ne dorim astfel sa contribuim in mod eficient la formarea si dezvoltarea corecta a tinerilor, prin integrarea acestora in mediul profesional si educarea lor cu programe specifice, oferite de agentie, cu sprijinul companiilor.
Target
tineri cu varstele cuprinse intre 16 si 19 ani
High School Professionals
este un proiect de tip Open Doors, personalizat pe nevoile companiilor ce le ofera oportunitati liceenilor interesati de oportunitati profesionale si de orientare in cariera.
Impulsul dat dezvoltarii relatiilor dintre companie si liceeni are la baza criterii clare ce releva cerintele si specificatiile companiei si se concretizeaza in adresarea catre un grup specific de tineri, in functie de varsta, abilitati, formare educationala, personalitate si alte skill-uri tehnice.
Inspire Group faciliteaza intalnirea dintre liceeni si reprezentantii companiilor, in cadrul unui eveniment organizat la sediul acestora, in licee sau in locatii dedicate.
Responsabilitatea informarii si atragerii tinerilor cu potential in cadrul acestor evenimente revine agentiei, care desfasoara campanii de comunicare si promovare, in mediul online si in offline, targetate catre o audienta specifica nevoilor companiei.
Un alt obiectiv al campaniei de comunicare dedicata proiectului personalizat include pozitionarea companiei in fata publicului tinta si influentarea pozitiva a perceptiei asupra imaginii de angajator a acesteia.
Parteneriatele cu liceele din cele mai mari orase din tara si partenerii media locali, precum si bazele de date cu peste 20.000 de contacte asigura succesul proiectului High School Professionals.
Beneficii
Ce primiti
Inspire Group iti poate transforma visul profesional in realitate.
Vrei sa colaboram?
Cerere oferta personalizata